اس ام اس و جوک

اس ام اس و جوک

اس ام اس و جوک

اس ام اس و جوک

اس ام اس و جوک

اس ام اس خداحافظی و جدایی سوزناک

پنجشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۲:۵۲ ب.ظ


اس ام اس خداحافظی و جدایی سوزناک


واپسین لحظه دیدار ، منو دست گریه نسپار

توی تردید شب خدا نگهدار ، اگه خوابم اگه بیدار

تو ی این فرصت تکرار ، بگو عاشقی برای آخرین بار

 



اس ام اس خداحافظی و جدایی سوزناک

 

هنوز نیامده ای خداحافظ ؟ تقصیر تو نیست ، همیشه همین گونه بوده ، برو اما من پشت سرت نه دست که دل تکان می دهم

 

اس ام اس خداحافظی و جدایی سوزناک


خداحافظ ای ماه شبهای تارم

خداحافظ ای درد جانسوز جانم

خداحافظ ای عشق روزای خوبم

خداحافظ ای شور و شوق حضورم

 

اس ام اس خداحافظی و جدایی

 

آمدی چه زیبا ، گفتم دوستت دارم چه صادقانه ، پذیرفتی چه فریبنده ، نیازمندت شدم چه حقیرانه ، به خاطر یک کلمه مرا ترک کردی چه ناجوانمردانه ، واژه غریب خداحافظ به میان آمد چه بی رحمانه ، و من سوختم چه عاشقانه


خداحافظی و جدایی

  • کریم باوی

اس ام اس خداحافظی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی