اس ام اس و جوک

اس ام اس و جوک

اس ام اس و جوک

اس ام اس و جوک

اس ام اس و جوک

التهاب کمری

سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۷، ۱۲:۵۲ ب.ظ

التهاب کمری

اگر روماتولوژیست معتقد است که اگر درد کمر و این کمر درد بویژه در شب بیدار شود، احتمال دارد که از درد پشت التهابی رنج بکشد. این نوع درد کمر درد موجب درد بیشتر در شب می شود، در حالی که چروک های مکانیکی مثل لومبو، سیاتیک و غیره باعث درد بیشتری برای فرد می شود. سرماخوردگی، ضعف و پشت دردهای بیداری. این می تواند نشان دهنده درد پشت التهابی باشد. در صبح، وقتی از خواب بیدار می شوید، حرکات بدن شما محدود است. فقط در طول روز و پس از حداقل نیم ساعت است که درد کمر را تسکین می دهد و می توانید راحت تر حرکت کنید. به غیر از لامپ های مکانیکی (آسیب های مکانیکی پشتی) که معمولا با حرکات و فعالیت بدنی شدید، درد پشت التهابی با تمرین و تحرک فیزیکی از بین می روند. به جای استراحت و غیرفعال هیچ تاثیری در برداشتن آن ندارد. فرد مبتلا به این نوع از درد پشت در هنگام نشستن و خواب بیشتر احساس درد می کند. به همین علت، توانبخشی از فیزیوتراپی و ورزش نیز در کاهش و درمان این نوع درد ها بسیار موثر است.
درمان التهاب کمر

بیماران باید به دنبال یک برنامه تمرینی شسته شوند. ترک سیگار ضروری است، و فیزیوتراپی یک مکان مهم در درمان است. مطالعه نشان داده است که توضیح اهمیت ورزش برای بیماران تاثیر قابل توجهی بر کاهش درد بیمار و افزایش حرکت ستون دارد. با این حال، فیزیوتراپی موثرتر از تمرینات خانگی است. دکتر باید به بیمار توضیح دهد که سیگار کشیدن روی ستون فقراتی را تحت تاثیر قرار می دهد و کمک می کند تا مهره ها را خم کند. گروه های آسپیرین مانند ایبوپروفن، پریکسویپیید و ناپروکسن در کاهش درد موثر هستند. با این حال، به دلیل اینکه این داروها برای مدت طولانی مورد استفاده قرار می گیرند، باید مزایای خود را برای بیمار توضیح دهند. مطالعه نشان داده است که بیمارانی که شاخص التهابی نوع CIRP را تولید می کنند، پیشرفت آسیب مفصلی به پین ​​مهر و موم را کاهش می دهد. مواد مخدر تنها می تواند مورد استفاده قرار گیرد اگر استفاده از داروهای گروه آسپیرین موثر نیست. با توجه به دوزهای بالا، استروئیدها (پردنیزولون / کورتیکواستروئیدها) توصیه نمی شود. سولفاسالازین در درمان درد ستون مهره جای ندارد، اگر چه برای درد در مفصل مفصلی سودمند است.
علت التهاب کمری

گرفتن چاقی، از بین بردن اشیاء سنگین از زمین، نشستن در جای اشتباه روی کف و صندلی، نامناسب بودن در صندلی ماشین هنگام رانندگی، ایستادن در وضعیت بد، خواب نامناسب، ورزش نیست، ضعف ستون اسکلتی، خم شدن و گرفتگی ناگهانی، حوادث و سقوط، فعالیت بدنی بالا، ناهنجاری های مادرزادی، حاملگی، عفونت ها، سرطان ها، فشار روانی و عصبی می تواند باعث التهاب دیسک کمری و درد پشت گردن  5 گردن استخوان و تاکر) 25٪ ستون فقرات را تشکیل می دهند.
نشانه های التهاب کمر

Dyspareunia، که شناخته شده به التهاب است، اغلب به اسپوندیلارتریت، آرتریت روماتوئید است که بر ستون فقرات تاثیر می گذارد. در موارد بسیار نادر ممکن است تومور یا عفونت وجود داشته باشد. با این وجود، در 80٪ موارد، نتایج رادیوگرافی طبیعی است و هیچ مشکل در ستون فقرات دیده نمی شود. گاهی اوقات روش MRI می تواند التهاب را نشان دهد، اما همیشه مثبت نیست. بنابراین به نظر می رسد که پا یک بیماری نامرئی است که از خارج قابل مشاهده نیست. این باعث ایجاد مشکلات در تشخیص و تشخیص بیماری و درد می شود. در این موارد، تشخیص بیماری معمولا با پرسش و پاسخ در مورد علائم بالینی بیمار امکان پذیر است. با این حال، در صورت فراهم بودن پزشک، اطلاعات کافی در مورد وضعیت دارد.

  • کریم باوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی